Košarica logotip
Facebook logotip
Google+ logotip
Twitter logotip

IMATE VPRAŠANJE?

 

  info@digitalen.si

 

PIŠITE NAM

POTREBUJETE POMOČ?

 

   040 363 728

 

POKLIČITE NAS

POTREBUJETE NASVET?

 

  digitalen.si

 

  digitalen.si

 

KONTAKTIRAJTE NAS

 

 Domov  /  POGOJI POSLOVANJA  /  Zamenjava blaga

 

 

ZAMENJAVA BLAGA

 

Pri spletnih nakupih si blaga pred nakupom ni možno fizično ogledati in lahko pride do manjših odstopanj med izdelki na slikah in dejanskimi izdelki, zato nudimo možnost zamenjave kupljenega blaga. V primerih, ko potrošniku kupljeno blago ne ustreza, nam ga lahko v roku 14 dni od prejema pošiljke vrne in zamenjali ga bomo za nov oziroma drug izdelek. V kolikor ne bomo mogli zagotoviti ustrezne zamenjave, bo potrošnik upravičen do vračila kupnine. Potrošnik izdelka v tem času ne sme uporabljati, saj s tem izgubi možnost zamenjave.

 

Navodila za zamenjavo blaga

 

Da bo vračilo blaga opravljeno čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili seznam navodil za vračilo, ki se jih je potrebno natančno držati. Spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti za zamude in stroške, ki nastanejo zaradi neupoštevanja navodil.

 

  • o vračilu blaga nas predhodno obvestite na e-naslov: reklamacije@digitalen.si
  • pošiljki obvezno priložite ustrezno izpolnjen obrazec za zamenjavo blaga in kopijo računa,
  • pošiljko pošljite na naslov: Rok Brecelj s.p., Vrtovin 73A, 5262 Črniče,
  • pošiljka mora biti poslana s Pošto Slovenije,
  • blago pred pošiljanjem ustrezno zavarujte in pošljite v ustrezni in varni embalaži, saj za poškodbe, ki nastanejo med vračilom, NE odgovarjamo!,
  • priporočamo, da pošiljko pošljete priporočeno (R) in s tem omogočite sledenje pošiljki, saj za izgubo pošiljk s strani Pošte Slovenije, NE odgovarjamo!,
  • stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače,
  • pošiljk z odkupnino NE sprejemamo in bodo zavrnjene.

 

Obrazec za zamenjavo blaga (fizične osebe) Obrazec za zamenjavo blaga za fizične osebe

 

Obrazec za zamenjavo blaga (pravne osebe) Obrazec za zamenjavo blaga za pravne osebe

 

 

Splošni pogoji za zamenjavo blaga

 

  • izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini,
  • izdelek mora biti v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži,
  • stroške vračila blaga vedno krije potrošnik,
  • pri zamenjavi blaga se upošteva le vrednost zamenjanega blaga, brez stroškov, ki jih je potrošnik plačal za dostavo in vračilo pošiljke,
  • v primerih, ko se potrošnik odloči za menjavo za cenejši izdelek, se mu vrednost preplačanega zneska vrne na transakcijski račun (TRR),
  • v primerih, ko se potrošnik odloči za menjavo za dražji izdelek, se mu vrednost premalo plačanega zneska zaračuna po predračunu ali po povzetju,
  • stroške ponovnega pošiljanja, ki se obračunajo po veljavnem ceniku dostave, ki ga najdete na strani Dostava, vedno plača potrošnik, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.

 

Potrošnik je dolžan zahtevo za zamenjavo blaga v roku 8 dni od prevzema pošiljke posredovati spletni trgovini Digitalen.si. To lahko stori s pomočjo e-pošte na naslov: reklamacije@digitalen.si. Blago, ki ga želi zamenjati, mora v roku 14 dni od prejema pošiljke vrniti s pomočjo Pošte Slovenije. Vrnjenemu blagu mora obvezno priložiti izpolnjen obrazec za zamenjavo blaga in kopijo računa. Navodila za vračilo blaga se nahajajo na vrhu te strani. Potrošnik se jih mora natančno držati, saj lahko v nasprotnem primeru pride do zamud in zapletov, za katere spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti. Stroške vračila vedno krije potrošnik.

 

Poleg splošnih pogojev za zamenjavo se mora potrošnik držati tudi splošnih pogojev za vračilo blaga in napotkov za ravnanje z artikli, ki so objavljeni na strani Vračilo blaga

 

 

Neupravičene zamenjave blaga

 

Blaga ni možno zamenjati v naslednjih primerih:

 

  • če je poškodovan ali odstranjen varnostni pečat na embalaži ali artiklu,
  • če je poškodovana ali spremenjena originalna embalaža,
  • če so na blagu vidne sledi uporabe, montaže ali nameščanja,
  • če je blago poškodovano ali kako drugače spremenjeno,
  • če je bilo blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
  • če je bilo blago prilagojeno potrošnikovim potrebam,
  • če je blago namenjeno enkratni uporabi in je bilo že odprto,
  • če je blago namenjeno enkratni montaži in je bilo že odprto (npr. zaščitne folije in stekla za zaslon),
  • če gre za higienske pripomočke, ki so vakuumsko pakirani in je bilo pakiranje že odprto.

 

 

 

MC SecureCode/Verified by Visa                 PayPal MasterCard Maestro Visa Visa Debit Visa Electron 

 

Izdelava spletne trgovine