Košarica logotip
Facebook logotip
Google+ logotip
Twitter logotip

IMATE VPRAŠANJE?

 

  info@digitalen.si

 

PIŠITE NAM

POTREBUJETE POMOČ?

 

   040 363 728

 

POKLIČITE NAS

POTREBUJETE NASVET?

 

  digitalen.si

 

  digitalen.si

 

KONTAKTIRAJTE NAS

 

 Domov  /  POGOJI POSLOVANJA  /  Vračilo blaga

 

 

VRAČILO BLAGA

 

Posebnost spletnih nakupov je v tem, da si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati oziroma preizkusiti, zato ima potrošnik pravico, da v zakonsko predpisanem roku in skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, kupljeno blago vrne prodajalcu. Kupljene izdelke lahko takoj po prejemu odprete, pregledate in preizkusite (ne velja za izdelke, ki so zapečateni ali namenjeni enkratni uporabi). V kolikor kupljeni izdelki ne bodo izpolnjevali vaših pričakovanj oziroma vam ne bodo ustrezali, lahko v roku 14 dni od prejema pošiljke odstopite od pogodbe in zahtevate vračilo kupnine, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (ne velja za pravne osebe). Izdelke je potrebno prodajalcu vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Odstop od pogodbe ni možen, če je izdelek ob nakupu v okvari, nedelujoč ali poškodovan. V takih primerih lahko uveljavljate garancijo, stvarno napako ali odškodninski primer. Prav tako odstop od pogodbe ni možen v primerih, ko blago ne ustreza prodajalčevim obljubam oziroma odstopa od potrošnikovega naročila. V takih primerih lahko uveljavljate reklamacijo ali stvarno napako. V času, ko uveljavljate eno izmed zgoraj naštetih opcij, izdelkov ne smete uporabljati.

 

Navodila za vračilo blaga

 

Da bo vračilo blaga opravljeno čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili seznam navodil za vračilo, ki se jih je potrebno natančno držati. Spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti za zamude in stroške, ki nastanejo zaradi neupoštevanja navodil.

 

  • o vračilu blaga nas predhodno obvestite na e-naslov: reklamacije@digitalen.si,
  • pošiljki obvezno priložite ustrezno izpolnjen obrazec za vračilo in kopijo računa,
  • pošiljko pošljite na naslov: Rok Brecelj s.p., Vrtovin 73A, 5262 Črniče
  • pošiljka mora biti poslana s Pošto Slovenije,
  • blago pred pošiljanjem ustrezno zavarujte in pošljite v ustrezni in varni embalaži (lahko uporabite tisto, v kateri ste izdelke prejeli ali drugo varno embalažo), saj za poškodbe, ki nastanejo med vračilom, NE odgovarjamo!,
  • priporočamo, da pošiljko pošljete priporočeno (R) in s tem omogočite sledenje pošiljki, saj za izgubo pošiljk s strani Pošte Slovenije, NE odgovarjamo!,
  • stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače,
  • pošiljk z odkupnino NE sprejemamo in bodo zavrnjene.

 

Obrazec za vračilo blaga (fizične osebe) Obrazec za vračilo blaga (odstop od pogodbe) za fizične osebe

 

Obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo (fizične osebe) Obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo za fizične osebe

 

Obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo (pravne osebe) Obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo za pravne osebe

 

 

Splošni pogoji za vračilo blaga

 

Blago mora biti vrnjeno nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če so bili izdelki poškodovani, pokvarjeni, uničeni, izgubljeni ali pa se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 

Embalaža je sestavni del artikla, zato mora biti blago vrnjeno v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži, razen če je bila embalaža poškodovana ali uničena, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primerih, ko je blago vrnjeno brez ali v poškodovani originalni embalaži, lahko prodajalec vračilo blaga zavrne.

 

Kupljeni izdelki niso namenjeni uporabi v zakonskem času za vračilo blaga, zato jih potrošnik v tem času ne sme neomejeno uporabljati . Dovoljen je le vizualni pregled in preizkus blaga v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja in delovanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. S prekomernim preizkušanjem in uporabo blaga, ki odstopa od navedenega, potrošnik izgubi pravico do vračila blaga.

 

Blago z vidnimi posledicami uporabe (odrgnine, poškodbe, okvare), ki niso prijavljene takoj po prevzemu oziroma pred odstranitvijo zaščitnih folij, ni primerno za vračilo.

 

Blaga, ki je bilo pridobljeno v nagradnih igrah in promocijah, ni možno vrniti.

 

V primeru vračila blaga, je potrebno vrnjenim izdelkom priložiti ustrezen obrazec in kopijo računa.

 

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Blago pred pošiljanjem ustrezno zavarujte in pošljite v ustrezni embalaži (tista v kateri ste prejeli artikle oziroma druga varna embalaža). Za poškodbe, ki nastanejo med vračilom ne odgovarjamo. Pošiljka mora biti poslana s Pošto Slovenije. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in bodo zavrnjene. Priporočamo, da pošiljke pošljete priporočeno, saj za izgubo pošiljk s strani Pošte Slovenije, ne odgovarjamo.

 

Za pravočasno vrnjene pošiljke se sklepa tiste, ki so bile poslane v zakonsko določenem roku. Upošteva se datum oddaje pošiljke na Pošti Slovenije.

 

 

Napotki za ravnanje z artikli 

 

Pri nakupih na daljavo si izdelka pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato je na voljo možnost vračila blaga, vendar le pod določenimi pogoji in znotraj zakonskih okvirov. Da pri vračilu blaga ne bo prihajalo do zapletov, smo pripravili nekaj osnovnih napotkov za ravnanje z blagom.

 

  • v kolikor je to mogoče, izdelkov pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da ne ustrezajo vašim pričakovanjem ali vam ne ustrezajo, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odpirate,
  • pri odpiranju embalaže pazite, da le-te ne poškodujete, ter da jo nespremenjeno in vključno z vso vsebino skrbno shranite vsaj do preteka roka za odstop od pogodbe,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat,
  • ne vgrajujte ali nameščajte izdelkov, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • ne odpirajte higienskih izdelkov, ki so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi,
  • ne odpirajte in uporabljajte izdelkov, ki so namenjeni enkratni uporabi,
  • ne odpirajte ali nameščajte izdelkov, ki so namenjeni enkratni montaži (npr. zaščitne folije in stekla za zaslon).

 

 

Pogoji za vračilo blaga (odstop od pogodbe) za fizične osebe

 

Potrošnik (fizična oseba, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga podjetju, na e-naslov: reklamacije@digitalen.si, sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za pravočasno oddano sporočilo se šteje e-pošta, ki je bila poslana v določenem roku. 14-dnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prevzema blaga, izdelke pa je potrebno prodajalcu vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Potrošnik mora upoštevati tudi Splošne pogoje poslovanja in vse ostale pogoje, ki so navedeni na tej strani.

 

 

Neupravičeno vračilo blaga (odstop od pogodbe)

 

V kolikor se pogodbeni stranki nista dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

 

  • večje količine blaga, ki so bile naročene izrecno na željo naročnika in niso predmet redne dobave,
  • blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
  • blago, ki je namenjeno enkratni uporabi in je bilo že odprto,
  • blago, ki je namenjeno enkratni montaži in je bilo že odprto (npr. zaščitne folije za zaslon),
  • blago, kjer je bil odstranjen varnostni pečat,
  • blago, ki ima vidne sledi uporabe (prah, madeži, umazanija, praske, dlake),
  • blago, ki ima vidne sledi nameščanja ali montaže (uporabljena vodila, praske od nameščanja, vgradne praske).

 

 

Vračilo blaga (odstop od pogodbe) za izdelke iz kompleta

 

Potrošnik se lahko odloči za odstop od pogodbe za enega ali več artiklov, ki so tvorili komplet in zanje zahteva vračilo kupnine. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta, potrošnik na svoj transakcijski račun (TRR) dobi vrnjen znesek za artikel, ki ga vrača. V tem primeru si spletna trgovina Digitalen.si pridružuje pravico do odštetja prihranka, ki ga je potrošnik pridobil z nakupom kompleta. Tako se obračuna cena za posamični artikel iz kompleta, razlika pa vrne na transakcijski račun (TRR).

 

 

Pogoji za vračilo blaga za pravne osebe

 

V kolikor se v spletni trgovini Digitalen.si registrirate kot podjetje (pravna oseba) oziroma želite, da vam račun izdamo na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, brez da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za končne potrošnike (fizične osebe), pač pa lahko kupljeno blago vrnejo le v okviru garancijskih pogojev, stvarne napake, reklamacije ali odškodninskega primera. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja ter ostali pogoji, ki so navedeni na tej strani, z razliko prej omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

 

 

Reklamacija

 

V primerih, ko prejeto blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je bilo poslano v napačni barvi, velikosti, količini ali kako drugače odstopa od naročila, lahko potrošnik uveljavlja reklamacijo. Potrošnik lahko, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo ali popravilo blaga, v primerih uveljavljanja reklamacije iz naslova stvarne napake pa tudi vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Reklamacija mora biti podana v roku 8 dni od prejema blaga.

 

V kolikor se potrošnik odloči za reklamacijo blaga, nas mora o tem obvestiti preko e-pošte na naslov reklamacije@digitalen.si. Blago, za katerega uveljavlja reklamacijo, mora vrniti s pomočjo Pošte Slovenije. Blagu, ki ga vrača v reklamacijo, mora obvezno priložiti ustrezno izpolnjen obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo. Navodila za vračilo reklamiranega blaga se nahajajo na vrhu te strani. Potrošnik se jih mora natančno držati, saj lahko v nasprotnem primeru pride do zamud in zapletov, za katere spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti. Če želi potrošnik blago vrniti na naše stroške, se mora o tem predhodno dogovoriti z nami. V nasprotnem primeru stroške vračila krije potrošnik.

 

 

Garancija

 

Podjetje Rok Brecelj s.p. (v nadaljevanju spletna trgovina Digitalen.si) se zavezuje, da bo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, potrošniku zagotovilo garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali pri pooblaščenem serviserju.

 

Če blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik zahteva odpravo napak. To velja tudi za napake, ki so posledica napak na materialu ali katerih vzrok je napaka pri proizvodnji. V primerih, ko so popravila daljša od 30 dni, spletna trgovina Digitalen.si prizna podaljšanje garancijskega roka. V kolikor napake niso odpravljene v roku 45 dni od prejema blaga, prodajalec potrošniku brezplačno zamenja blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Za zamenjano blago je prodajalec dolžan izdati nov garancijski list. Če prodajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo kupnine.

 

Spletna trgovina Digitalen.si ni dolžna pričeti z reševanjem garancije, dokler kupec ne poravna vseh obveznosti iz pogodbe o nakupu.

 

Garancijska doba za izdelke, za katere je izdaja garancije obvezna, je 1 leto, razen če je na garancijskem listu navedeno drugače. V primeru, da artikel nima priloženega garancijskega lista, namesto tega velja potrjen račun spletne trgovine Digitalen.si. Garancijski rok prične teči od datuma, ki je naveden na računu ali garancijskem listu.

 

Potrošnik je dolžan zahtevo za uveljavljanje garancije posredovati spletni trgovini Digitalen.si. To lahko stori s pomočjo e-pošte na naslov: reklamacije@digitalen.si. Blago, za katerega uveljavlja garancijo, mora vrniti s pomočjo Pošte Slovenije. Blagu, ki ga vrača v garancijo, mora obvezno priložiti ustrezno izpolnjen obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo. Navodila za vračilo reklamiranega blaga se nahajajo na vrhu te strani. Potrošnik se jih mora natančno držati, saj lahko v nasprotnem primeru pride do zamud in zapletov, za katere spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti. Stroške vračila vedno krije potrošnik.

 

Garancija ne velja v primeru:

 

  • če se uporabnik ni ravnal po priloženih navodilih za uporabo
  • neprimerne uporabe in namerne zlorabe blaga
  • mehanske poškodbe blaga
  • nedovoljenega poseganja v blago
  • napak na interni inštalaciji
  • motenj v omrežju oziroma druge višje sile
  • naravnih katastrof

 

Spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti za materialno škodo, ki je nastala kot posledica okvare izdelka.

 

 

Stvarna napaka

 

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, lahko potrošnik, za vsak kupljen izdelek, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake. Zakonski rok za uveljavljanje stvarne napake je 2 leti od nakupa blaga.

 

Stvarno napako se lahko uveljavlja kadar:

 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

 

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste.

 

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik prodajalcu natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Potrošnik lahko izbira med odpravo napake, vračilom plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilom kupnine. Če o napaki obstaja spor, mora prodajalec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

 

V kolikor se potrošnik odloči za uveljavljanje stvarne napake, mora trgovca o stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom, obvestiti preko e-pošte na naslov reklamacije@digitalen.si. Blago, za katerega uveljavlja stvarno napako, mora vrniti s pomočjo Pošte Slovenije. Blagu, ki ga vrača, mora obvezno priložiti ustrezno izpolnjen obrazec za garancijo, stvarno napako ali reklamacijo. Navodila za vračilo blaga se nahajajo na vrhu te strani. Potrošnik se jih mora natančno držati, saj lahko v nasprotnem primeru pride do zamud in zapletov, za katere spletna trgovina Digitalen.si ne prevzema odgovornosti. Če želi potrošnik blago vrniti na naše stroške, se mora o tem predhodno dogovoriti z nami. V nasprotnem primeru stroške vračila krije potrošnik.

 

 

Zamenjava blaga

 

Pogoje in navodila za zamenjavo blaga si lahko ogledate na strani Zamenjava blaga.

 

 

Vračilo kupnine

 

V kolikor bodo izpolnjeni vsi pogoji, ki so navedeni v Splošnih pogojih poslovanja in na tej strani, bo vračilo kupnine izvedeno takoj po prejemu pošiljke oziroma najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Spletna trgovina Digitalen.si si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga. Zaradi zagotavljanja varnosti in pravočasnosti vračila ter vodenja evidence o plačilih, se vračila kupnin izvaja izključno z nakazilom na potrošnikov transakcijski račun (TRR). Vračila kupnin na Moneto, kreditne kartice ali PayPal račun niso možna.

 

Če je bila v zvezi s pogodbo sklenjeno na daljavo uporabljena kreditna kartica ali Moneta, ima potrošnik, v primeru da transakcija še ni bila opravljena, pravico do preklica plačila pri podjetju, registriranem in pristojnem za opravljanje transakcije. V primeru, da je transakcija že opravljena ima potrošnik pravico zahtevati vračilo zneska od podjetja, kateremu je bil znesek nakazan.

 

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi neupoštevanja navodil za vračilo blaga. Prav tako ne more zahtevati povračila za uporabo dodatnih poštnih storitev, ki niso bila zahtevana s strani spletne trgovine Digitalen.si. Stroške vračila blaga se povrne le v primerih, ko je bilo to predhodno dogovorjeno.

 

V izrednih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino ali delno vračilo kupnine. Znesek odškodnine se določi z zapisnikom ob vračilu blaga. Potrošnik je o tem obveščen preko e-pošte, postopek pa se izvede šele po prejemu njegove potrditve. Potrošnik lahko omenjeno odkupnino koristi le ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

 

V primerih, ko je bila pri nakupu uporabljena koda za znižanje zneska za plačilo, se upošteva le plačani znesek, razlika do polne cene pa se šteje kot popust. Potrošniku se vrne le znesek, ki ga je plačal ob nakupu.

 

V primerih, ko je bil del ali celoten znesek plačan z darilnim bonom, se ta znesek vrne kot nov darilni bon, razlika pa se potrošniku vrne nazaj na njegov transakcijski račun (TRR).

 

 

Obravnava in vračilo poškodovanih pošiljk

 

Navodila za obravnavo in rokovanje s poškodovanimi pošiljkami si lahko ogledate na strani Dostava.

V kolikor se odločite za vračilo v lastni režiji, prosimo da upoštevate navodila na vrhu te strani. 

 

 

 

MC SecureCode/Verified by Visa                 PayPal MasterCard Maestro Visa Visa Debit Visa Electron 

 

Izdelava spletne trgovine