Košarica logotip
Facebook logotip
Google+ logotip
Twitter logotip

IMATE VPRAŠANJE?

 

  info@digitalen.si

 

PIŠITE NAM

POTREBUJETE POMOČ?

 

   040 363 728

 

POKLIČITE NAS

POTREBUJETE NASVET?

 

  digitalen.si

 

  digitalen.si

 

KONTAKTIRAJTE NAS

 

 Domov  /  POGOJI POSLOVANJA  /  Dostava

 

 

DOSTAVA

 

Spletna trgovina Digitalen.si želi kupcem zagotoviti kar se da udobno in učinkovito dostavo, zato za nas pošiljke dostavljata Pošta Slovenije in Dostavna služba GLS. Tako imate na voljo veliko opcij za hitro in ugodno dostavo vaše pošiljke. Naročila obdelujemo in odpošiljamo od ponedeljka do petka. Izjeme so le prazniki in dela prosti dnevi. Ko bo vaše naročilo odposlano, boste o tem obveščeni na vaš e-naslov. V primeru dostave z Dostavno službo GLS bo e-pošta vsebovala tudi povezavo do strani, kjer boste lahko sledili pošiljki. Večina pošiljk je dostavljenih naslednji delovni dan po prejemu obvestila o odpremi. Pošiljke dostavljamo le na naslove v Sloveniji. Dostava pošiljk v tujino žal ni možna.

 

 

Dostava s Pošto Slovenije

 

  • večina pošiljk je dostavljenih naslednji delovni dan po prejemu obvestila o odpremi, vendar si Pošta Slovenije pridržuje pravico do dostave pošiljk v roku 3 delovnih dni,
  • Pošta Slovenije pošiljke dostavlja od ponedeljka do sobote. Izjeme so prazniki in dela prosti dnevi,
  • vsa naročila izdelkov na zalogi, ki bodo oddana do 15:00, bodo poslana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan,
  • v primeru plačila po predračunu, bodo naročila, katerih plačilo bo vidno na našem transakcijskem računu (TRR) do 15:00, poslana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan,
  • poštni uslužbenec vam bo pošiljko dostavil na naslov, ki ga boste navedli ob naročilu. V primeru, da v času dostave ne boste dosegljivi, vam bo pustil obvestilo, s katerim boste lahko pošiljko osebno prevzeli v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije,
  • v kolikor boste izdelke plačali ob naročilu, ne boste poštnemu uslužbencu dolžni plačati nič. Vse kar boste morali storiti je, da prevzamete paket,
  • če boste za način plačila izbrali plačilo po povzetju, boste morali poštnemu uslužbencu plačati znesek odkupnine, ki pa ne sme biti višji od skupnega zneska naročila oziroma skupnega zneska na računu, ki je priložen pošiljki.

 

V kolikor imate številko paketa, poslanega s Pošto Slovenije, mu lahko sledite TUKAJ

 

 

Dostava z Dostavno službo GLS

 

  • večina pošiljk je dostavljenih naslednji delovni dan po prejemu obvestila o odpremi,
  • Dostavna služba GLS pošiljke dostavlja od ponedeljka do petka. Izjeme so prazniki in dela prosti dnevi. Pošiljke, ki bodo poslane v petek, bodo dostavljene v ponedeljek,
  • vsa naročila izdelkov na zalogi, ki bodo oddana do 13:00 bodo poslana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan,
  • v primeru plačila po predračunu, bodo naročila, katerih plačilo bo vidno na našem transakcijskem računu (TRR) do 13:00, poslana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan,
  • kurir Dostavne službe GLS vam bo pošiljko dostavil na naslov, ki ga boste navedli ob naročilu. V primeru, da v času dostave ne boste dosegljivi, vam bo pustil obvestilo, s katerim boste lahko pošiljko osebno prevzeli v najbližjem GLS ParcelShop-u,
  • v kolikor pošiljke ne boste želeli prevzeti v GLS ParcelShopu-u, jih lahko kontaktirate na telefonski številki 01/500-11-50 in 01/500-11-90 oziroma preko e-pošte na naslov: info@gls-slovenia.com in se dogovorite za ponovno dostavo na izbrani naslov,
  • če boste znesek kupnine plačali ob oddaji naročila, ne boste kurirju dolžni plačati nič. Vse kar boste morali narediti je, da prevzamete paket,
  • v primeru da boste za način plačila izbrali plačilo po povzetju in boste želeli stroške plačati z gotovino, boste morali kurirju plačati znesek odkupnine, ki pa ne sme biti višji od skupnega zneska naročila oziroma skupnega zneska na računu, ki je priložen pošiljki,
  • v primeru da boste za način plačila izbrali plačilo po povzetju in boste želeli znesek plačati s plačilno ali kreditno kartico, vam bo Dostavna služba GLS poleg zneska odkupnine zaračunala še stroške bančne provizije v višini 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo kurir izdal račun.

 

V kolikor imate številko paketa, poslanega z Dostavno službo GLS, mu lahko sledite TUKAJ

Ostale storitve za prejemnike GLS pošiljk si lahko ogledate TUKAJ 

 

 

Strošek dostave

 

Pošta Slovenije

 

Način plačila Strošek dostave glede na težo pošiljke
  do 20g od 20g do 100g od 100g do 250g od 250g do 500g od 500g do 1000g od 1000g do 2000g
Po povzetju   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€ 
Po predračunu   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€ 
S plačilno ali kreditno kartico   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€ 
S PayPal-om   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€   ?€ 

 

 

Dostavna služba GLS

 

Način plačila Strošek dostave glede na težo pošiljke
  do 2kg od 2kg do 5kg od 5kg do 10kg od 10kg do 15kg od 15kg do 20kg od 20kg do 30kg
Po povzetju   3,80€   4,20€   4,50€   5,15€   5,35€   5,65€ 
Po predračunu   3,05€   3,45€   3,75€   4,40€   4,60€   4,90€ 
S plačilno ali kreditno kartico   3,05€   3,45€   3,75€   4,40€   4,60€   4,90€ 
S PayPal-om   3,05€   3,45€   3,75€   4,40€   4,60€   4,90€ 

 

 

Brezplačna dostava

 

Za naročila, katerih skupna vrednost presega 30€, je dostava brezplačna, ne glede na način plačila, velikost paketa ali težo paketa. Brezplačna dostava velja le za dostavo na območju Slovenije in za osnovno dostavo. Posebna dostava oziroma dodatne opcije ob dostavi se zaračunajo po veljavnem ceniku dodatnih opcij, ki je naveden višje na tej strani.

 

Nekateri izdelki imajo zagotovljeno brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v podrobnem opisu artikla. V primerih, ko boste poleg tega izdelka naročili tudi druge izdelke, bo dostava brezplačna za celotno pošiljko.

 

 

Dostava na drug naslov

 

Ob oddaji naročila lahko navedete tudi drug naslov za dostavo (npr. v službo, v dijaški dom, v študentski dom, v bolnišnico, k sosedu, k sorodnikom, itd.). V kolikor drugega naslova za dostavo ne boste izbrali, bo pošiljka poslana na naslov naročnika. Če bo izbrana dostava na naslov podjetja, bo pošiljka izročena osebi, ki je v navedenem podjetju pooblaščena za prevzem pošte. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo o tem predhodno dogovorite. V primeru težav se obrnite na najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije ali na GLS službo za pomoč uporabnikom.

 

 

Dobavni rok

 

Za naročila, ki bodo oddana od ponedeljka do petka do 13:00 in plačana po povzetju, s kreditno kartico ali s PayPal-om, začne dobavni rok teči z dnem naročila. V nasprotnem primeru začne teči naslednji delovni dan po prejemu naročila.

 

Za naročila, ki bodo plačana po predračunu, začne dobavni rok teči po prejemu plačila na naš transakcijski račun (TRR).

 

Podatke o zalogah ažurno spreminjamo, vendar občasno vseeno pride do napake in naročenega izdelka ni na zalogi oziroma ni primeren za pošiljanje (poškodovan, pokvarjen, odprta embalaža, itd.). V primeru, da naročenega izdelka ne bo več na zalogi, vas bomo o novem roku dobave obvestili preko e-pošte.

 

Izdelki na zalogi bodo dobavljeni v roku 2 do 3 delovnih dni, pri čemer pa lahko zaradi različnih vzrokov, na katere nimamo vpliva (nesreče, okvare, razmere na cesti, itd.), pride do manjših zamud. Za izdelke po naročilu so dobavni roki različni in so navedeni v podrobnem opisu artikla. V primeru, da zaradi nepredvidljivih razlogov izdelki ne bodo odposlani v obljubljenem roku, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte. V kolikor vam daljši dobavni rok ne bo ustrezal, nam to lahko sporočite in vaše naročilo bomo preklicali ali spremenili.

 

V primerih, ko bodo naročeni izdelki z različnimi dobavnimi roki, lahko naročilo razdelimo na več paketov. Pri delni dobavi bomo izdelke na zalogi poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Strošek dostave bomo zaračunali le za prvo pošiljko, vse nadaljnje stroške dostave pa bo krila spletna trgovina Digitalen.si. Za deljeno dobavo se je potrebno predhodno dogovoriti z nami.

 

 

Obravnava in vračilo poškodovanih pošiljk

 

V kolikor boste ob prevzemu pošiljke opazli, da je embalaža fizično poškodovana, da kaže znake odprtja ali da v njej manjka vsebina, je potrebno sprožiti reklamacijo in vložiti zahtevek za odškodnino.

 

V primeru, da vam bo poškodovano pošiljko dostavil kurir dostavne službe GLS, ga takoj opozorite na poškodbe in zavrnite prevzem pošiljke, nato pa poškodbo prijavite na GLS center za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 01/500-11-90 in na naš e-naslov: reklamacije@digitalen.si. Skupaj z dostavno službo GLS bomo poskrbeli, da boste v najkrajšem možnem času prejeli novo pošiljko. V kolikor ste pošiljko že prevzeli, poškodbo prav tako prijavite na GLS center za pomoč uporabnikom in na naš e-naslov. Skupaj bomo poskrbeli za vračilo poškodovane pošiljke in dostavo nove pošiljke oziroma vračilo denarja, v kolikor boste tako želeli ali blago ne bo več dobavljivo.

V primeru, da vam bo poškodovano pošiljko dostavil uslužbenec Pošte Slovenije, ga takoj opozorite na poškodbe in zavrnite prevzem pošiljke, nato pa poškodbo prijavite v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije in na naš e-naslov: reklamacije@digitalen.si. V kolikor ste pošiljko že prevzeli, jo je potrebno v nespremenjenem stanju (ničesar ne dodajajte ali odstranjujte) odnesti v najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije in prijaviti poškodbo. Tudi če ste pošiljko že odprli, je potrebno na pošto odnesti embalažo in celotno vsebino pošiljke. Rok za reklamacijo je 30 dni od prevzema pošiljke. Tam izpolnite zahtevek za odškodnino in podpišite zapisnik o poškodovani pošiljki. Po prejemu potrebne dokumentacije nas o poškodbi obvestite na e-naslov: reklamacije@digitalen.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli za vračilo poškodovane pošiljke in dostavo nove oziroma vračilo kupnine, v kolikor boste to želeli ali blago ne bo več dobavljivo. 

 

 

 

MC SecureCode/Verified by Visa                 PayPal MasterCard Maestro Visa Visa Debit Visa Electron 

 

Izdelava spletne trgovine