Košarica logotip
Facebook logotip
Google+ logotip
Twitter logotip

 

 Domov  /  POGOJI POSLOVANJA  /  Dostava

 

 

DOSTAVA

 

Spletna trgovina Digitalen.si želi kupcem zagotoviti kar se da udobno in učinkovito dostavo, zato za nas pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.  Naročila obdelujemo in odpošiljamo od ponedeljka do petka, izjeme so le prazniki in dela prosti dnevi. Ko bo vaše naročilo odposlano, boste o tem obveščeni na vaš e-naslov. Večina pošiljk je dostavljenih naslednji delovni dan po prejemu obvestila o odpremi. Pošiljke dostavljamo le na naslove v Sloveniji. Dostava pošiljk v tujino žal ni možna.

 

Dostava s Pošto Slovenije

 

  • večina pošiljk je dostavljenih naslednji delovni dan po prejemu obvestila o odpremi, vendar si Pošta Slovenije pridržuje pravico do dostave pošiljk v roku 3 delovnih dni,
  • Pošta Slovenije pošiljke dostavlja od ponedeljka do sobote. Izjeme so prazniki in dela prosti dnevi,
  • vsa naročila izdelkov na zalogi, ki bodo oddana do 15:00, bodo poslana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan,
  • v primeru plačila po predračunu, bodo naročila, katerih plačilo bo vidno na našem transakcijskem računu (TRR) do 15:00, poslana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan,
  • poštni uslužbenec vam bo pošiljko dostavil na naslov, ki ga boste navedli ob naročilu. V primeru, da v času dostave ne boste dosegljivi, vam bo pustil obvestilo, s katerim boste lahko pošiljko osebno prevzeli v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije,
  • v kolikor boste izdelke plačali vnaprej ob naročilu, ne boste poštnemu uslužbencu dolžni plačati nič. Vse kar boste morali storiti je, da prevzamete paket,
  • če boste za način plačila izbrali plačilo po povzetju, boste morali poštnemu uslužbencu plačati znesek odkupnine, ki pa ne sme biti višji od skupnega zneska naročila oziroma skupnega zneska na računu, ki ga boste prejeli preko e-pošte
  • v kolikor vam bo poštni uslužbenec želel ob dostavi zaračunati dodatno provizijo za vplačilo posebne položnice, je niste dolžni plačati. V tem primeru ga opozorite, da ima podjetje DigiTron d.o.o. s Pošto Slovenije sklenjeno pogodbo in je vplačnina že plačana.

 

V kolikor imate številko paketa, poslanega s Pošto Slovenije, mu lahko sledite TUKAJ

 

 

Strošek dostave

 

Pošta Slovenije:

 

  • v primeru plačila po predračunu, s plačilnimi in kreditnimi karticami, s PayPal-om in z Moneto se zaračuna le strošek osnovne dostave,
  • v primeru plačila po povzetju se, poleg stroška osnovne dostave, zaračuna tudi storitev "odkupnina" v skupnem znesku 1,70€ z DDV.

 

Način plačila Strošek dostave glede na težo pošiljke
  do 20g od 20g do 100g od 100g do 250g od 250g do 500g od 500g do 1000g od 1000g do 2000g
Po povzetju   3,25€   3,40€   3,60€   4,10€   5,50€   6,40€ 
Po predračunu   1,55€   1,70€   1,90€   2,40€   3,80€   4,70€ 
S plačilno ali kreditno kartico   1,55€   1,70€   1,90€   2,40€   3,80€   4,70€ 
S PayPal-om   1,55€   1,70€   1,90€   2,40€   3,80€   4,70€ 
Z Moneto   1,55€   1,70€   1,90€   2,40€   3,80€   4,70€ 

 

 

Brezplačna dostava

 

Za naročila, katerih skupna vrednost je enaka ali presega 30€, je dostava brezplačna, ne glede na način plačila, velikost paketa ali težo paketa. Brezplačna dostava velja le za dostavo na območju Slovenije. V primeru izbire plačila po povzetju, bo v košarici, kljub brezplačni poštnini, zaračunana storitev "Plačilo po povzetju". Ta znesek bomo odšteli pri obdelavi naročila in izdaji računa, tako da bo končni znesek odkupnine znižan za vrednost storitve "Plačilo po povzetju".

 

Nekateri izdelki imajo zagotovljeno brezplačno dostavo, ne glede na vrednost nakupa, kar je jasno označeno v podrobnem opisu artikla.

 

 

Dostava na drug naslov

 

Ob oddaji naročila lahko navedete tudi drug naslov za dostavo (npr. v službo, v dijaški dom, v študentski dom, v bolnišnico, k sosedu, k sorodnikom, itd.). V kolikor drugega naslova za dostavo ne boste izbrali, bo pošiljka poslana na naslov naročnika. Če bo izbrana dostava na naslov podjetja, bo pošiljka izročena osebi, ki je v navedenem podjetju pooblaščena za prevzem pošte. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo o tem predhodno dogovorite. V primeru težav se obrnite na najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije.

 

 

Dobavni rok

 

Za naročila, ki bodo oddana od ponedeljka do petka do 13:00 in plačana po povzetju, s kreditno kartico, Moneto ali s PayPal-om, začne dobavni rok teči z dnem naročila. V nasprotnem primeru začne teči naslednji delovni dan po prejemu naročila.

 

Za naročila, ki bodo plačana po predračunu, začne dobavni rok teči po prejemu plačila na naš transakcijski račun (TRR).

 

Podatke o zalogah ažurno spreminjamo, vendar občasno vseeno pride do napake in naročenega izdelka ni na zalogi oziroma ni primeren za pošiljanje (poškodovan, pokvarjen, odprta embalaža, itd.). V primeru, da naročenega izdelka ne bo več na zalogi, vas bomo o novem roku dobave obvestili preko e-pošte.

 

Izdelki na zalogi bodo dobavljeni v roku 2 do 3 delovnih dni, pri čemer pa lahko zaradi različnih vzrokov, na katere nimamo vpliva (nesreče, okvare, razmere na cesti, itd.), pride do manjših zamud. Za izdelke po naročilu so dobavni roki različni in so navedeni v podrobnem opisu artikla. V primeru, da zaradi nepredvidljivih razlogov izdelki ne bodo odposlani v obljubljenem roku, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte. V kolikor vam daljši dobavni rok ne bo ustrezal, nam to lahko sporočite in vaše naročilo bomo preklicali ali spremenili.

 

V primerih, ko bodo naročeni izdelki z različnimi dobavnimi roki, lahko naročilo razdelimo na več paketov. Pri delni dobavi bomo izdelke na zalogi poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Strošek dostave bomo zaračunali le za prvo pošiljko, vse nadaljnje stroške dostave pa bo krila spletna trgovina Digitalen.si. Za deljeno dobavo se je potrebno predhodno dogovoriti z nami.

 

 

Obravnava in vračilo poškodovanih pošiljk

 

V kolikor boste ob prevzemu pošiljke opazili, da je embalaža fizično poškodovana, da kaže znake odprtja ali da v njej manjka vsebina, je potrebno sprožiti reklamacijo in vložiti zahtevek za odškodnino.

 

V primeru, da vam bo poškodovano pošiljko dostavil uslužbenec Pošte Slovenije, ga takoj opozorite na poškodbe in zavrnite prevzem pošiljke, nato pa poškodbo prijavite v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije in na naš e-naslov: reklamacije@digitalen.si. V kolikor ste pošiljko že prevzeli, jo je potrebno v nespremenjenem stanju (ničesar ne dodajajte ali odstranjujte) odnesti v najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije in prijaviti poškodbo. Tudi če ste pošiljko že odprli, je potrebno na pošto odnesti embalažo in celotno vsebino pošiljke. Rok za reklamacijo je 30 dni od prevzema pošiljke. Tam izpolnite zahtevek za odškodnino in podpišite zapisnik o poškodovani pošiljki. Po prejemu potrebne dokumentacije nas o poškodbi obvestite na e-naslov: reklamacije@digitalen.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli za vračilo poškodovane pošiljke in dostavo nove oziroma vračilo kupnine, v kolikor boste to želeli ali blago ne bo več dobavljivo. 

 

 

 

MC SecureCode/Verified by Visa                 Moneta PayPal MasterCard Maestro Visa Visa Debit Visa Electron 

 

Izdelava spletne trgovine