Košarica logotip
Facebook logotip
Google+ logotip
Twitter logotip

 

 Domov  /  DODATNA PONUDBA  /  Pogosta vprašanja (FAQ)

 

 

POGOSTA VPRAŠANJA (FAQ)

 

 

Kaj je Digitalen.si?

 

Digitalen.si je spletna trgovina, specializirana za prodajo zaščitne in dodatne opreme za mobilne telefone.

 

 

Kako lahko oddam naročilo?

 

Naročilo lahko oddate v spletni trgovini, po telefonu, preko e-pošte, preko Skype in preko Facebook Messenger.

 

 

Ali lahko oddam naročilo preko e-pošte in kako to storim?

 

Naročilo lahko oddate tudi preko e-pošte. Natančna navodila za oddajo naročila preko e-pošte najdete TUKAJ.

 

 

Ali lahko oddam naročilo po telefonu in kako to storim?

 

Naročilo lahko oddate tudi po telefonu. Natančna navodila za oddajo naročila preko e-pošte najdete TUKAJ.

 

 

Ali se je za oddajo naročila v spletni trgovini potrebno registrirati?

 

Za oddajo naročila ni potrebna registracija, saj nudimo hiter nakup brez registracije.

 

 

Ali lahko naročene artikle osebno prevzamem?

 

Osebni prevzem naročil trenutno žal ni mogoč.

 

 

Ali lahko dobim račun na podjetje?

 

V kolikor želite račun na podjetje, se morate v spletni trgovini registrirati kot pravna oseba in pri tem navesti naziv podjetja ter davčno številko.

 

 

Prejel sem darilni bon. Kako ga izkoristim?

 

V drugem koraku nakupa, v polje »Vnesite promocijsko kodo ali kodo darilnega bona«, vpišite unikatno kodo, ki je navedena na darilnem bonu ter kliknite na gumb »Uporabi kodo«. Več informacij o darilnih bonih najdete TUKAJ.

 

 

Kako uporabim promocijsko kodo?

 

Postopek je enak kot pri koriščenju darilnega bona.

 

 

Kakšni načini plačila so na voljo?

 

Naročene izdelke lahko plačate po povzetju, po predračunu, s PayPal-om in s kreditnimi in plačilnimi karticami.

 

 

Kdo skrbi za dostavo vaših paketov?

 

Za dostavo pošiljk skrbi Dostavna služba GLS.

 

 

Kakšen je strošek poštnine?

 

Strošek poštnine in pakiranja je odvisen od načina plačila in teže pošiljke. Za naročila, katerih vrednost presega 30€, je poštnina brezplačna. Več informacij o stroških poštnine najdete TUKAJ.

 

 

Ali pošiljate tudi v tujino?

 

Pakete pošiljamo samo na naslove v Sloveniji. Dostava pošiljk v tujino žal ni možna.

 

 

Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?

 

Kurir vam bo pustil obvestilo, pošiljka pa vas bo čakala na najbližnjem prevzemnem mestu Dostavne službe GLS. 

 

 

Po vpisu promocijske kode poštnina ni več brezplačna.

 

V kolikor je znesek nakupa malenkost presegal 30€ in je po vpisu promocijske kode padel pod ta znesek, brezplačna poštnina ne velja več.

 

 

Kljub temu, da skupni znesek nakupa presega 30€, poštnina ni brezplačna.

 

Brezplačna poštnina velja le za nakupe, katerih vrednost naročenega blaga presega znesek 30€. Strošek poštnine se ne upošteva.

 

 

Koliko traja, da dobim naročene izdelke?

 

V kolikor so izdeleki na zalogi, je dobavni rok 2 do 3 delovne dni. V kolikor naročenega izdelka ni v našem skladišču, je dobavni rok 3 do 5 delovne dni, razen če je navedeno drugače.

 

 

Izbral sem plačilo po predračunu. Kdaj dobim predračun?

 

Predračun boste prejeli na Vaš e-naslov takoj po uspešni oddaji naročila v naši spletni trgovini. Podatki, potrebni za plačilo predračuna, bodo navedeni v nogi le-tega.

 

 

Kako prekličem oddano naročilo?

 

Če ste si iz kakršnegakoli razloga premislili in želite preklicati naročilo, vas prosimo, da na e-poštno sporočilo o oddaji naročila odgovorite s stavkom "preklic naročila".

 

 

Prejeto blago mi ni všeč. Kaj lahko storim?

 

Ker si pred nakupom izdelkov ni mogoče fizično ogledati, nudimo tudi vračilo ali zamenjavo naročenih artiklov. Natančna navodila in pogoje najdete na straneh Vračilo blaga ali Zamenjava blaga.

 

 

Odgovora na moje vprašanje nisem našel.

 

Če med pogostimi vprašanji niste našli primernega odgovora, nas kontaktirajte na e-naslov: info@digitalen.si in z veseljem vam bomo pomagali.

 

 

 

MC SecureCode/Verified by Visa                 PayPal MasterCard Maestro Visa Visa Debit Visa Electron 

 

Izdelava spletne trgovine